Renate in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Renate van den Hout - WaarBenJij.nu Renate in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Renate van den Hout - WaarBenJij.nu

Renate in Zuid-Afrika

Ik studeer voor leerkracht basisonderwijs aan de HAN in Nijmegen. Voor mijn minor ga ik stage lopen in het buitenland en wel in Zuid-Afrika. De stage wordt georganiseerd vanuit Project Theewaterskloof, in samenwerking met de HAN. We gaan met een grote groep studenten, met zo'n 30 personen. Ik ga stage lopen op de LR. Schmidt Primary School. Dat is een basisschool in Genadendal, waar ik ook ga wonen (dicht bij Kaapstad).

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

Einde in zicht

28 April 2015

Weer een nieuw verhaaltje vanuit Genadendal

14 April 2015

Weer aan de slag na een welverdiende vakantie!

31 Maart 2015

Vakantie!

19 Maart 2015

6 weken in Zuid Afirka, wat gaat de tijd snel!
Renate

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4264

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 21 Juni 2015

Renate in Zuid-Afrika

Landen bezocht: